Coolsocks

aneb jak se dělá reklama správně

Ambasador neboli influencer. Mnoho z vás ví o co jde, mnoho z vás to dělá ale hlavně mnoho z vás by to chtělo dělat! Ale pozor, nenechte se napálit! Často mi píší firmy, české i zahraniční, že by chtěli se mnou touto formou spolupracovat. Jenže, většina těchto firem si to buď sama plete a nebo jsou to podvodníci. Buď vám dají slevu na produkt s tím, že si zaplatíte poštovné a nebo vám dají 20% slevu na produkty. Ale takhle to fungovat nemá. Protože vy neplatíte poštovné 14$, vy platíte produkt z Číny za 14$. Takže podvod! Stejně tak jako sleva 20%. Produkt buď stojí klasicky o 20% méně a nebo je to poté velkoobchodní spolupráce – prodáte produkt někomu za standardní cenu a z toho máte marži 20%. Ani jedno z toho ale není influencer spolupráce. Nebudu tu jmenovat firmy, které se o tyto podvody snaží, budu ale jmenovat firmu, která to myslí opravdu vážně a ví, jak na to. A tou je eshop COOLSOCKS.cz  

Coolsocks hodně z vás bude znát a to právě z jejich barter či sponzorských spoluprácí, které navazují s fotografy, modelkami, sportovci či zpěvačkami. Barter spolupráce v tomto případě znamená, že obchod pošle produkty a já mu za ně pošlu fotky s jejich produkty. Mně produkty zůstanou a obchod může fotky použít např. na jejich propagační účely.

No a abych vás nenudila jen psaním, níže jsou fotografie z našeho focení s Nikol. 🙂

Tags: , , , ,

Rubrika:

Autor článku: Kateřina Janečková

Čtěte dál...

nejsou